Семінар-практикум для молодих учителів

5 лютого на базі Білокузьминівської ЗОШ І-ІІІ ступенів відбувся семінар-практикум для молодих учителів закладів освіти Костянтинівського району з теми «Впровадження інтерактивних методів навчання на уроках і в позакласній роботі».
Семінар проводився з метою сприяння психологічній адаптації молодих педагогів до умов роботи в школі; здійснення наставницької підтримки з питання набуттявпевненості в собі та набратися теоретичного та практичного досвіду у своїй роботі.
12 молодих педагогів зібралися для того, щоб висвітлити деякі аспекти педагогічної діяльності, а саме: професійні здібності вчителя, які необхідні для досягнення успіху в роботі, а також сформувати практичні навички впровадження інтерактивних методів навчання в освітній процес.
Перед присутніми виступила директор школи Кірєєва Є.М., яка запропонувала гостям відео-екскурсію «Стежками селаБілокузьминівка», а також ознайомила присутніх з результативністю роботи закладу освіти, його специфікою.
Практичний блок семінару розпочала методист відділу освіти Годунова А.І., яка окреслила питання виконання Правил внутрішнього трудового розпорядку та виступила з доповіддю «Організація роботи вчителів у світлі нового Закону України про освіту».
Головний спеціаліст відділу освіти Кабанцева К.В. презентувала досвід роботи з теми «Виховання в учнів дослідницьких навичок під час проведення уроку та в позаурочний час».
Практична частина семінару складалася з тренінгу, який провели заступник директора знавчально-виховної роботи Білокузьминівської ЗОШШелкова О.А. та молодий спеціаліст,учитель початкових класів, голова районного клубу молодих учителів «Педагогічний світанок» Канурна Ю.В.
Структура тренінгу передбачала вступну, основну та заключну частини. За правилами тренінгу у вступній частині учасники ознайомились один з одним, прийняли правила роботи в групі та визначили очікування. Основна частина заходу включала різноманітні техніки, такі як: «Мотиваційні ігри з піском», «Кубування», релаксаційні вправи на емоційну розрядку, форми та методики інтерактивного спрямування «Екологічна грамотність», «Педагогічна майстерність», «На крижині».
Учасники навчилися методу «кубування», вирішували різні педагогічні ситуації, задавали один одному проблемні питання та колективно на них відповідали, вчилися проводити інтерактивні вправи, використовувати гру в освітньому процесі. Було проведено анкетування з питань їх повсякденної роботи.
У заключній частині заходу було підведено підсумки, виробили рекомендації для подальшої роботи на основі отриманих знань і навичок.
Учасники семінару-практикуму відмітили високий рівень його підготовки й актуальність розглянутих питань.